Наставен час: Мерење на моторички способности кај учениците
Прикачен од: Ангелче Гушев
Опис: Наставен час: Мерење на моторички способности кај учениците https://www.youtube.com/watch?v=D-caUg60f2c
Област: Природни науки
2Д форми
Прикачен од: Малина Петреска
Опис: Наставен лист: броење 2Д форми за второ одделение
Област: Природни науки
3Д форми
Прикачен од: Малина Петреска
Опис: наставен лист: препознавање, опишување, именување на 3Д форми
Област: Природни науки
Систем за дишење
Прикачен од: Александра Блажевска
Опис: Наставен материјал со анимации, за полесно разбирање на процесот на дишење.
Област: Природни науки
Наставен час: Мерење на антропометриски карактеристики на учениците
Прикачен од: Ангелче Гушев
Опис: Наставен час: Мерење на антропометриски карактеристики на учениците
Област: Друга
Текстуални задачи со собирање и одземање
Прикачен од: Наташа Тодоровска
Опис: Со помош на презентацијата учениците од второ одделеие да се вовоедат во поставување на едноставни ...
Област: Природни науки
Час 14 за 1-5 одд. (во 360 степени VR) Физичко и здравствено образовние во одделенска настава
Прикачен од: Југослав Спасиќ
Опис: Методска единица: Вежби за раце и раменски појас Цел: Ученикот да изведе повеќе различни вежби за мускулите ...
Област: Природни науки
Час 13 за 1-5 одд. (во 360 степени VR) Физичко и здравствено образовние во одделенска настава
Прикачен од: Југослав Спасиќ
Опис: Методска единица: Ставови Цел: Ученикот да изведе повеќе различни почетни положби - ставови. Форми на ...
Област: Природни науки
Час 19, 20 и 21 за 6-9 одд. (во 360 степени VR) Физичко и здравствено образование
Прикачен од: Југослав Спасиќ
Опис: Тема2: Вежби за развој на општата психомоторика Методска единица: 19 Обучување на вежби со шише за ...
Област: Природни науки
Час 11 и 12 за 1-5 одд. (во 360 степени VR) Физичко и здравствено образовние во одделенска настава
Прикачен од: Југослав Спасиќ
Опис: Тема: Запознај се со своето тело Методска единица: Правам вежби како моето другарче Цел: Да изведе вежба ...
Област: Природни науки
1 Следна> . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Последна>>