Образовните асистенти во учебната 2021/2022 ќе бидат финансирани од Буџетот и сместени формално во образовниот систем. Со носење на јасни упатства се овозможува трансформацијата на специјалните училишта во Ресурсни центри за поддршка на регуларните училишта да заврши навремено, до 2023 година. Исто така, на последната владина седница, по барање на МОН, е зголемен бројот на стипендии за да сите деца со попреченост. Ниедно дете кое ги исполнува условите нема повеќе да биде одбиено, информираат од Министерството за образование и наука.
„Специјалните училишта согласно Закон за основно образование треба до 2023 година да прераснат во Ресурсни центри коишто ќе го поддржуваат инклузивното образование во сите редовни училишта. Токму затоа, пред две недели донесовме правилник и упатство на кој начин треба да се одвива соработката меѓу регуларните училишта и специјалните училишта, понатаму Ресурсни центри, на кој начин и во која динамика. Полека се подготвуваат специјалните училишта за оваа трансформација, затоа што секое дете треба да биде изложено на максимално добра развојна средина, опкружено со различни од себе, за на тој начин се стимулира да ги прифати различните од себе“, изјави министерката за образование и наука, Мила Царовска, по денешната посета на ПОУ „Др. Златан Сремец“.