Истражување: Оваа учебна година онлајн наставата многу подобро организирана во споредба со лани

Родителите, децата и наставниците сметаат дека оваа учебна година (2020/2021) наставата на далечина била многу подобро организирана во споредба со второто полугодие од минатата учебна година (2019/2020). Техничките потешкотии биле надминати, а исто така наставата се организирала според распоред на часови и биле исполнети целите на наставната програма.

Ова го покажува истражувањето направено од „Реактор“ по нарачка на УНИЦЕФ, а поддржано од амбасадата на Велика Британија.

Истражувањето покажува дека 93 проценти од директорите на училиштата сметаат дека оваа година добиваат многу јасни или доволно јасни насоки од Министерството за образование и наука за организација на наставата за учење од далечина во споредба со 70 отсто кои истото го тврделе минатата година кога е спроведен првиот бран од ова истражување.

Дури 99 отсто од наставниците опфатени во истражувањето потврдиле дека наставата редовно се одржувала според распоредот на часови, што претставува голем скок бидејќи само 60 отсто во претходното истражување спроведено во учебната 2019/20 го потврдиле истото. Овој податок бил потврден и од страна на учениците, односно сите анкетирани ученици, односно 100 отсто потврдиле дека оваа година онлајн наставата се реализирала според распоредот на часовите, додека само 23 отсто одговориле вака во првото истражување минатата учебна година.

Мнозинството од директори 87 проценти одговориле дека имаат деца кои немаат компјутери преку кои би ја следеле наставата, а 58 проценти од нив одговориле дека им обезбедиле техничка опрема. Оние кои биле без компјутери, им биле испраќани материјали дома.

Во истражувањето загрижува податокот што 77 отсто од наставниците во учебната 2019/2020 година, и 63 отсто во 2020/2021 изјавиле дека не успеале да остварат контакт со сите ученции.

 

За целосниот текст, кликнете тука. Извор: Мета.мк